Garantie & klachten

 

 

 

Garantievoorwaarden

Bij The Happy Shoe Company proberen wij altijd een zo goed mogelijke service te verlenen en schoenen met de beste kwaliteit te leveren. Op alle online bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing. Hebt u toch een defect of ondeugdelijk product ontvangen, dan kunt u een beroep doen op de wettelijke garantie. De wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de koper er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder de wettelijke garantie en zullen wij te allen tijde in behandeling nemen en direct een passende oplossing bieden.

In dit geval vragen wij u contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar [email protected]
Plaats in deze e-mail een paar duidelijke foto`s van de klacht, de omschrijving van de klacht en het ordernummer van uw bestelling/factuur. Op deze wijze kunnen wij u snel helpen en hebt u snel antwoord. Wij streven er naar om binnen drie werkdagen contact met u op te nemen om tot een passende oplossing te komen. In geval reparatie mogelijk is, bieden wij de klant eerst aan het defect kosteloos te laten repareren. 
Mochten wij er aan de hand van de foto`s niet uitkomen, dan vragen wij u om het product kosteloos naar ons op te sturen ter observatie en/of reparatie. 
Indien reparatie niet mogelijk is, hebt u recht op vervanging. 

Bij vervanging of reparatie van de schoenen vangt de garantietermijn niet opnieuw aan. 
De garantietermijn die bij de aanschaf van de eerste paar schoenen geldt, blijft gehandhaafd. 

Om in aanmerking te komen voor de wettelijke garantie dient u in het bezit te zijn van het aankoopbewijs. 

Welke klachten worden niet vergoed? 
Iedere klacht zal beoordeeld worden door ons, de volgende gebreken vallen niet onder garantie: 
- Slijtage van zolen/hakken; 
- Slijtage van binnen voeringen; 
- Beschadiging/slijtage aan de hiel; 
- Kapotte veters; 
- Beschadiging door opzet, onjuist, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud; 
- Kale neuzen bij schoenen door slijtage van buitenaf en/of niet onderhouden van het artikel; 
- Kale plekken bij schoenen door slijtage van buitenaf en normaal gebruik; 
- Beschadigingen door externe invloeden aan de schoen, denk aan chemicaliën, scherpe 
  voorwerpen etc.; 
- Pasvormklachten en/of lichamelijke ongemakken zoals blaren, breedte, knelling, zweten etc.; 
- Verkleuring of afgeven van schoenen aan andere producten. 

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan kunt u uw klacht aanmelden via het platform van de Europese Unie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr



Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    SNEL EN GRATIS VERZENDING Verbergen